search

Varför har jag fått en påminnelseavgift när jag har använt den förra ägarens avier?

Om du har förvärvat en bostadsrätt ska du invänta egna avier och inte använda säljarens.
I samband med din tillträdesdag skapas nya avier som skickas till dig för betalning.

Var den här artikeln användbar?
Varför har jag fått en påminnelseavgift när jag har använt den förra ägarens avier?