search

Jag har anmält e-faktura – varför fungerar det inte?

Tjänsten börjar att gälla först till nästa kvartalsavsiering, som är en vecka in i månaderna mars, juni, september eller december. Det är viktigt att du anger avtalsnumret som framgår på specifikationen du får från oss eller som du hittar i Mitt HSB.
Kontakta din bank om du upplever problem med din e-faktura.

Hur gör jag för att betala via e-faktura?

Var den här artikeln användbar?
Jag har anmält e-faktura – varför fungerar det inte?