search

Kan ni dela avgiften mellan oss som köper och säljer, det är mitt i månaden?

Nej, den som står som innehavare av bostadsrätten den 1:a i månaden är den som har betalningsansvar för hela månaden.

Vem ska betala in avgiften?

Var den här artikeln användbar?
Kan ni dela avgiften mellan oss som köper och säljer, det är mitt i månaden?