Nej, den som står som innehavare av bostadsrätten den 1:a i månaden är den som har betalningsansvar för hela månaden.
Kan ni dela avgiften mellan oss som köper och säljer, det är mitt i månaden?
Var den här artikeln användbar?
Nej, den som står som innehavare av bostadsrätten den 1:a i månaden är den som har betalningsansvar för hela månaden.