search

Kan ni dela avgiften mellan oss som köper och säljer, det är mitt i månaden?

Nej, den som står som innehavare av bostadsrätten den 1:a i månaden är den som har betalningsansvar för hela månaden.

Vem ska betala in avgiften?

Var den här artikeln användbar?