Den avgift du betalar till föreningen gör att ni tillsammans kan hålla hela fastigheten i bra skick. Pengarna ska täcka såväl löpande utgifter som exempelvis uppvärmning, som framtida underhåll.
Varför ska man betala till bostadsrättsföreningen? Jag har ju köpt lägenheten dyrt?
Var den här artikeln användbar?